subota, 18. rujna 2010.

IZ MOJE KOLEKCIJE #1: Najstrašnija noć


          Film 'Najstrašnija noć' (Trick 'r' Treat, 2008.), čak iznenađujuće dobar filmić koji me oduševio kad sam pročitao plot filma, tamo davno, još kad je bila najava filma. Uglavnom, veoma mi se dojmio koncept snimanja 4 paralelne radnje, što filmu daje poseban štih i već samim čitanjem plota na DVD coveru tjera na gledanje. Siguran sam da će vam se dojmiti spoj horrora i komedije na ovakav način.

         Stanovnici gradića moraju proći kroz nevjerojatne događaje tijekom najstrašnije noći u godini. 'Trick 'r Treat' donosi zlokobne nove dubine horora uz četiri isprepletene priče koje se događaju na Noć vještica. Ravnatelj srednje škole Steven (Dylan Baker) noću postaje opaki serijski ubojica. Potraga mlade djevice Laurie (Anna Paquin) za posebnim partnerom nailazi na stravični završetak. Grupa tinejdžera izvede okrutnu šalu koja će imati jezive posljedice. Čangrizavi starac Mr. Kreeg (Brian Cox) se sukobljava s nestašnim demonom.                                                                   

         Film je kod nas izdala tvrtka Continental film.











Nema komentara:

Objavi komentar